.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است. بوی بد دهان را با این روش از بین ببرید
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.(ادامه)
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ممکن است سموم را از مغز دفع نکند. «خوابیدن» سموم مغز را دفع نمی‌کند!
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب ممکن است سموم را از مغز دفع نکند.(ادامه)
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد. قتل مرد جوان به‌خاطر یک بازی
مرد جوانی که سر بازی "خرس‌وسطی" در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، دستگیر شد.(ادامه)
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم. واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید «خزر»
آیت‌الله رئیسی در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه مدت‌ها مورد بحث است و حتما ابعاد آن را بررسی می‌کنم.(ادامه)
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است. به این 9 دلیل هر روز آجیل بخورید
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)

دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل ‌نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض. همچنین پیش دیابت (وضعیتی که در آن قند خون تا حدودی بالا است ولی همه‌ی علائم دیابت در فرد وجود ندارد.) هم با این عوارض در ارتباط است. نکته‌ی مهم این است که خوردن بعضی از غذاها می‌تواند میزان انسولین و قند خون را بالا ببرد و سبب التهاب شود، که این موضوع ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد. دیابت دارید؟ به این ۷ ماده غذایی لب نزنید
دیابت یک بیماری مزمن است که در سراسر جهان، بسیاری از کودکان و بزرگسالان درگیر آن هستند. دیابت کنترل ‌نشده عوارض خطرناک زیادی دارد، از جمله بیماری قلبی، بیماری کلیوی، کوری و سایر عوارض. همچنین پیش دیابت (وضعیتی که در آن قند خون تا حدودی بالا است ولی همه‌ی علائم دیابت در فرد وجود ندارد.) هم با این عوارض در ارتباط است. نکته‌ی مهم این است که خوردن بعضی از غذاها می‌تواند میزان انسولین و قند خون را بالا ببرد و سبب التهاب شود، که این موضوع ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش دهد.(ادامه)
پیام تسلیت جواد نکونام با عکس دردناک
سرمربی استقلال استوری جدیدی منتشر کرد.(ادامه)
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم. زینک و کوتاه شدن دوره سرماخوردگی/ شناسایی سویه جدید کووید
حوزه سلامت در هفته رو به پایان، در جهان، شاهد اخبار و رویدادهای متعدد و مختلفی بود که به مرور گزیده ای از مهم ترین آنها می پردازیم.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند. این غذاها طول عمر را کم میکنند
مطالعه جدید نشان می دهد افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.(ادامه)
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت. برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. مصرف مجاز چای در روز چقدر است؟
مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند. کشیدن دندان عقل برای این افراد ممنوع است
به گفته بسیاری از کارشناسان، هیچ چیز عاقلانه‌ای درمورد نحوه نگاه انسان به دندان عقل وجود ندارد. دندان‌های عقل یا سومین و آخرین مجموعه دندان‌های آسیاب پشتی، آخرین دندان‌هایی است که در دهان رشد می‌کند.(ادامه)
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد. مصرف زیاد پنیر به این دلایل ممنوع
زیاده‌روی در مصرف انواع پنیر می‌تواند عوارض جانبی زیادی داشته باشد و سلامت بدن را تحت تأثیر قرار دهد.(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
بالاترین و کمترین رأی در مرحله دوم انتخابات مجلس متعلق به چه کسانی است؟+جزئیات
مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد.(ادامه)
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد. لقب جالب الهه منصوریان بانوی ووشوکار به خودش
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد.(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت، غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند. جزئیات مرگ تلخ و مرموز بلاگر مشهدی
طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برندهای مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت، غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند.(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت، به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور منصوب شد. سید محمد حسینی مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور شد
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت، به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور منصوب شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1340 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.276 seconds.